الرئيسيةدخولالتسجيلس .و .جالتسجيلاليوميةمكتبة الصور

شاطر | 
 

 الايس كريم بالصين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
غادة
۰مساعدة فراشات زمردة۰
۰مساعدة فراشات زمردة۰
avatar

» بـلدي : الجزائر
» مشآركاتي : 15473
» My MMS :
» مزاجي :
» نقآطي : 30807
» تقـييمي : 203

مُساهمةموضوع: الايس كريم بالصين   الأربعاء 22 أغسطس 2012, 17:32

[center]

[center][b][/size][/font][url=https://2img.net/h/i102.photobucket.com/albums/m97/grp09/0806/05/a3fc1ffa.jpg][font:9691=Arial][size=21][img]https://2img.net/h/i102.photobucket.com/albums/m97/grp09/0806/05/a3fc1ffa.jpg[/img][/size][/font][/url]





[url=https://2img.net/h/i102.photobucket.com/albums/m97/grp09/0806/05/11eae22e.jpg][font:9691=Arial][size=21][img]https://2img.net/h/i102.photobucket.com/albums/m97/grp09/0806/05/11eae22e.jpg[/img][/size][/font][/url]




[/b][/center]

[right][b][color:9691=black][size=25][font:9691=Comic Sans MS][u]ردودكــــــــــــم ياحلوين

[/u][/font][/size][/color][/b][/right][b][/quote][/b][/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة زهورة
فــرآشــه ذهــبـيّة ~
فــرآشــه ذهــبـيّة ~
avatar

» بـلدي : اليمن ((حضرموت)) الغاالية
» مشآركاتي : 758
» My MMS :
» مزاجي :
» نقآطي : 3284
» تقـييمي : 20

مُساهمةموضوع: رد: الايس كريم بالصين   الأربعاء 22 أغسطس 2012, 21:26

واااااااااااااااااااااااو
جبتيلي بالجووع
ابغى اسكرييم [img]https://imgfast.net/users/1914/18/24/56/smiles/277638789.gif[/img]
اه بس لو كان موجود عندنا مارح خلي ولا حبة في االبقالة كله رح اشتريه
خخخخخخخ
الصين فااضية مررة مو عارفة ايش تسوي لكن فكرة لكسب الرزق
على قولة المثل : االحاجة ام الاختراع
تقبلي مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غادة
۰مساعدة فراشات زمردة۰
۰مساعدة فراشات زمردة۰
avatar

» بـلدي : الجزائر
» مشآركاتي : 15473
» My MMS :
» مزاجي :
» نقآطي : 30807
» تقـييمي : 203

مُساهمةموضوع: رد: الايس كريم بالصين   الأربعاء 22 أغسطس 2012, 21:39

[center]ايه والله كلامك صحيح
منورة
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روى
فــرآشــه مـثـآلـيـة ~
فــرآشــه مـثـآلـيـة ~
avatar

» بـلدي : مصر أم الدنيا
» مشآركاتي : 2641
» My MMS :
» مزاجي :
» نقآطي : 5576
» تقـييمي : 66

مُساهمةموضوع: رد: الايس كريم بالصين   الخميس 23 أغسطس 2012, 06:33

[b]هلاااااااااا
كيفك ... ان شاء الله بخير
الله
حلو اوى الايس كريم ده
بس يبقى بكام بقى اغلى ولا ايه
هههههههههههههههههه
شكراااااا لك
فى انتظار جديدك[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غادة
۰مساعدة فراشات زمردة۰
۰مساعدة فراشات زمردة۰
avatar

» بـلدي : الجزائر
» مشآركاتي : 15473
» My MMS :
» مزاجي :
» نقآطي : 30807
» تقـييمي : 203

مُساهمةموضوع: رد: الايس كريم بالصين   الخميس 23 أغسطس 2012, 21:40

[center]نورتي يا قمري

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الايس كريم بالصين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الاقسام العامة :: »عدسة الفراشة-
انتقل الى: